BUSY WEEKS

New York tid: 22:34.


Hei dere! Jeg har enda ikke glemt av bloggen selv om det kan virke slik, men livet mitt er bare så sykt lite spennende for tiden, og da blir det heller ikke mye materiale til bloggen. Det er kun to uker igjen av dette semesteret, og det merkes. Det merkes veldig godt. Jeg har så mye å gjøre og hodet mitt er bare overfylt av stress og tanker, men jeg må bare komme meg gjennom det. Om to uker har jeg ferie, og da vet jeg at alt blir bra igjen. I mellomtiden får jeg bare jobbe mye, men prøve å ta meg litt tid til å senke skuldrene også. Jeg aner dessverre ikke hvordan det blir med bloggen den neste tiden, det må jeg nesten bare se an, så det håper jeg dere forstår.

Våren er iallefall her og det hjelper veldig. I morgen skal jeg på FIT (Fashion Institute of Technology)-museet sammen med Karoline, og det tror jeg blir veldig gøy! Jeg har iallefall godt av å komme meg ut av denne lille boblen av skole jeg er i nå, selvom dette også er i forbindelse med skole, haha. Jeg vet iallefall at det blir veldig interessant!

Ha en fin helg!

8 kommentarer

Siste innlegg