SNOW DAY

New York tid: 12:12.

Kort tid etter jeg publiserte innlegget i går fikk jeg ny mail om at skolen var stengt resten av dagen, så da ble det fridag og én dag lengre helg. Veldig greit! Jeg gjorde veldig lite fornuftig i går, som var veldig deilig, men likevel har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg ikke gjorde noe skolearbeid. Jeg har jo egentlig ikke så mye å gjøre at det gjør noe, men jeg føler bare at jeg alltid må gjøre noe. Menmen, i dag skal jeg prøve å få gjort litt.

Ina og jeg bestemte oss for å trosse snøkaoset og tok oss en tur på kafé litt nedi gata for en kopp kakao og en cookie. Det er så koselig å sitte inne på kafé og se ut på snøværet!





Kaféen var veldig koselig, så jeg kommer nok til å sette meg her noen ganger og jobbe med skolearbeid. Veldig greit hvis jeg trenger å komme meg ut av huset litt!

Hittil i dag har jeg bare vært på trening. Jeg våknet tidlig, som vanlig, så da kom jeg meg tidlig på trening også. Morgentrening er virkelig noe av det beste som finnes!

God helg da dere!

– Hva er deres helgeplaner?

6 kommentarer

Siste innlegg