MORNING BLISS

New York tid: 09:29.

God morgen! Åh, i dag er jeg så mye kvikkere og opplagt enn jeg var i går. Det gjorde seg nok med en kveld med avslapping og minimalt med skolearbeid. I dag sto jeg opp klokken 6 som vanlig, og rett etter jeg hadde stått opp fikk jeg mail fra Berkeley om at skolen var stengt til klokken 11 pga. snøværet ute. Da var det bare å legge seg igjen, så da halvsov jeg i en times tid til. Jeg fikk dermed en veldig rolig og fin start på dagen, blant annet med favorittfrokosten min for tiden som jeg tenkte å vise dere:


Chia- og havregrynsgrøt toppet med banan og blåbær. Jeg tar bare ønsket mengde havregryn og chiafrø og blander det med mandelmelk, så koker jeg det til det blir grøt, det tar vel rundt fem minutter. Så topper jeg det bare med det jeg har liggende av frukt og bær. Veldig enkelt og greit, og det metter leeenge!

Andre frokoster jeg liker godt:

  • Knekkebrød med avocado og pepper, med kokte egg ved siden av.
  • Yoghurt og granola toppet med diverse frukt og bær.
  • Chiapudding med frukt, bær og nøtter.

Nå må jeg sette igang og ordne meg her, jeg har fortsatt én skoletime før det er helg! Det vil si hvis skolen åpner igjen, men det regner jeg med den gjør. Håper dere alle har en fin dag♥ Snart helg!

– Har dere noen gode frokosttips å komme med?

8 kommentarer
    1. Åh nam det så veldig godt ut 🙂
      Jeg har egentlig ingen spesielle frokosttips. Men jeg er veldig glad i en skål med yoghurt også MASSE bær oppå 🙂 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg