MARCH INSPO

New York tid: 15:18.
Litt inspo for denne måneden, funnet på Weheartit. Jeg digger den nye photoshooten til Ashley Benson! Jeg har et håp om at våren kommer denne måneden, det er iallefall på tide. OG i dag er det akkurat to uker til jeg har bursdag! Jeg har to uker igjen som tenåring, wow. Det blir nok litt rart å ha bursdag siden det blir første gang jeg ikke er hjemme med familie og venner på dagen, men jeg tror nok det kan bli bra her og.

Jeg er så sliten i hodet i dag, så det blir ikke mange ordene fra meg. Det var veldig deilig å endelig få levert stilen på skolen i dag, den har hengt over meg i flere uker nå. Så i kveld blir det endelig netflix og sofaen, jeg trenger virkelig en pause.

– Hva syns dere om bildene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg