UP NEXT: FASHION WEEK

New York tid: 23:49.

Hei dere! Nå tenkte jeg det var på tide å fortelle dere dette ettersom det nærmer seg med stormskritt; jeg har fått jobb på Fashion Week! Ikke Mercedes-Benz Fashion Week, som er den mest kjente, men Couture Fashion Week som også er her i byen på samme tid. Der skal jeg jobbe som Platinum VIP Coordinator, som vil si at jeg har ansvaret for de med de dyreste billettene, altså plassere de på plassene sine på Front Row og sørge for at de har det bra. Jeg er SÅ spent, nervøs og gira, og jeg syns det er så gøy å allerede nå få en fot innenfor bransjen. Jeg gleder meg til å se hvordan Fashion Week fungerer og hvordan det er å jobbe på fashion shows. Dette er fra 13.-15. februar, så det blir nok en veldig travel, men opplevelsesrik helg. Jeg har visst dette siden før jul, men jeg tenkte å vente med å fortelle det til jeg hadde vært på møte og fått vite litt mer. Nå nærmer det seg virkelig, og jeg tror det blir veldig spennende!


Jeg trives utrolig godt her i denne byen, men likevel sliter jeg med savnet etter hjemme. Ikke etter byen, men bare personer jeg helst skulle hatt her hos meg. Ting har forandret seg litt i livet mitt siden jeg var her før jul, og det merkes veldig mye på savnet. Det er ikke lett, men akkurat nå er det her jeg er ment til å være. Og jeg er heldig som får bo her og oppleve denne byen. Jeg vet jeg er heldig, og jeg setter pris på det. Nå ble jo dette veldig off topic, men jeg måtte bare få det ut.

6 kommentarer

Siste innlegg