MY NEW SCHEDULE

New York tid: 21:34.


Som jeg har nevnt før har jeg nye fag etter tre måneder, så nå har jeg startet på ny timeplan! Som dere ser ovenfor har jeg nå bare timer mandag – torsdag, og for det meste tidlige timer. Litt blandede følelser til å ha timer 8:00 om morgenen, men jeg liker veldig godt å være ferdig tidlig på skolen om dagene. Føler meg mer opplagt med tidlige timer også, istedenfor langt ute på dagen! Så nå har jeg altså to motefag, Introduction to the Fashion Business og Visual Merchandising, og så har to andre fag, Foundations of Critical Writing og Career Management Seminar. Hittil virker lærerne mine flinke, så jeg tror det blir bra!

Det er forresten sykt kaldt her nå, for øyeblikket er det -10 grader!! DET er litt vel kaldt for min smak, men jeg får bare holde ut frem til våren. Det er fint her om vinteren også heldigvis, så jeg overlever. Nå får jeg jo forresten besøk i morgen, så det blir nok ikke mye blogging de neste dagene, men jeg kommer til å ta masse bilder, for vi skal finne på mye gøy!

– Går dere på skole nå eller jobber dere?

1 kommentar
    1. så fint å få sjå timeplanen din! Fint at du blir ferdig tidleg på dag med studiene, men du har nok mykje heimearbeid. Kos deg med besøket ditt no!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg