BACK IN THE CITY

New York tid: 18:06.

Hei dere, og godt nyttår!! Sen nyttårsoppdatering fra meg, men de siste dagene har bloggen vært helt nedprioritert etter som jeg ville nyte de siste dagene hjemme før jeg dro tilbake hit. Nå er jeg nemlig tilbake i storbyen! Det var veldig kjipt å reise fra de hjemme, men akkurat nå er det her jeg er ment til å være. Jeg elsker jo byen og jeg har det veldig bra her, så det går fint med meg. I tillegg får jeg besøk fra Ålesund allerede på torsdag av Natalie og Benedikte og jeg gleder meg SÅ mye til å vise de byen og tilbringe mye tid med de i hele ti dager.

Men ja, hei 2015! Wow, jeg kan ikke tro at 2014 er over, for et år det var. Året jeg endelig ble ferdig med det altfor slitsomme siste året på videregående og også året jeg bestemte meg for å flytte til New York. Dette var jo to av mange ting som skjedde det året, men jeg kommer nok ikke til å lage et eget oppsummeringsinnlegg. Jeg er iallefall veldig klar for hva dette året bringer, store deler av det blir jo her borte.


Kameraet har ikke blitt brukt her enda, så da får dere dette bildet fra i dag. I dag har det nemlig snødd her, så her er det kaldt og hvitt! Jeg kom hit til leiligheten i Brooklyn sent søndagskveld, og mandagsmorgen var det på tide med skolestart igjen! Jeg var ganske sliten kan man si, i tillegg til at jeg var forkjøla og veldig slapp, men jeg kom meg gjennom dagen, fikk ordnet alt jeg skulle og fikk flyttet skikkelig inn her. Jeg trives veldig godt hittil og jeg elsker området vi bor i! Så jeg tror det blir bra.


– Har dere hatt en fint start på året? ♥

2 kommentarer
    1. kjære, flinke Malin! Godt at du er vel framme i N.Y. Nyt dagane no, og kos deg med venninnene dine! Kjempeglad i deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg