CHRISTMAS EVE SNAPSHOTS





Noen snapshots fra julaften. Blogging blir ikke akkurat noen førsteprioritet disse dagene sidene jeg er veldig opptatt med å nyte tiden med familie og venner før jeg drar tilbake til New York. I dag kom jeg hjem fra hyttetur med noen venner, vi har vært bortreist siden lørdag. Det har vært noen veldig sløve dager, men det var godt å komme seg litt bort.

Jeg syns det er helt sykt at dette er den nest-siste dagen i 2014, altså HVOR ble året av?! Det har gått så fort, og det er så mye som har skjedd og forandret seg. Det kan hende jeg kommer med et lite “Året som gikk”-innlegg, vi får se om jeg får tid til det. Jeg vil jo nyte de siste dagene i Norge fullt ut! Eventuelt kan jeg jo skrive det på Gardermoen på søndag, der har jeg veldig mye tid.

– Har 2014 vært et fint år for dere?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg