HOME


Jeg er hjemme ♥ Jeg kom faktisk hjem på fredag, men kunne ikke skrive noe på bloggen før det fordi jeg skulle overraske mormor og morfar som trodde jeg skulle komme hjem senere. Det er SÅ deilig å være hjemme til jul! Det tok meg noen dager før jeg skjønte at jeg var hjemme, og New York har virket så fjernt selv om jeg nettopp var der. Jeg var veldig trøtt på fredag fordi jeg ikke fikk sove noe på flyet, så da var jeg våken 30 timer i strekk. Så hele fredag var jeg bare tidsforvirra og ikke helt våken, men jeg klarte å holde meg våken til kvelden fordi vi hadde besøk hele dagen. Det var så godt å se familien og vennene mine igjen, ingenting slår den følelsen av å se de igjen ♥

Vel, nå er jo det kvelden før kvelden, og selv om det ikke er så veldig hvitt ute, merker jeg fortsatt litt julestemning. Jeg tror nok det er fordi jeg skulle hjem til jul. Alle gavene er klare og levert de som skulle det, så nå blir det avslapping og familiekos fremover. I kveld blir det julegrøt (kryss fingrene for at jeg finner mandelen siden jeg aldri gjør det), og selvfølgelig Grevinnen og Hovmesteren. Og så gleder jeg meg til å stå opp til julestrømpa, Tre Nøtter til Askepott og enda mer familiekos i morgen. Åh, jul ♥

– Er det hvit jul der du er?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg