CHRISTMAS EXCITEMENT

New York tid: 23:20.

Hei! Nå har det gått noen dager igjen, og det har ikke skjedd veldig mye spennende siden sist. Jeg er nesten helt ferdig med skolen nå, og har faktisk bare én “obligatorisk” skoledag igjen som er på onsdag. Det vil si at jeg nå har langhelg, før jeg har én skoledag og så er det ferie! Nå nærmer det seg bare mer og mer hjemreise også, og jeg gleder meg veldig mye nå! I dag har jeg ikke gjort så veldig mye egentlig. Eller, jeg har gjort ganske mye, bare ikke noe særlig spennende. Jeg har bare vært inne og pakket alle tingene som skal være igjen her i julen, for de tingene skal vi flytte til Brooklyn i morgen. Det var litt vanskeligere enn jeg hadde trodd, men det gikk til slutt, selv om jeg er redd for at koffertene snart sprekker, haha. Så det begynner å bli tomt her, men det får vi bare overleve de siste dagene.

I går tok jeg noen flere julebilder som dere skal få se, og jeg skal prøve å få tatt litt mer før jeg drar hjem også. Noen som ser hva dette er?:

Ballen som droppes på Times Square på nyttårsaften! SÅ kult å se, det er jo sånn jeg bare har sett på film, og nå fikk jeg iallefall sett det selv om jeg ikke skal være her på nyttårsaften. Følte meg litt “starstruck” da jeg så den, om jeg kan beskrive det sånn. Den er jo ikonisk!


Løvene på New York Public Library har også selvfølgelig blitt pyntet til jul, som sånn ca. ALT annet her i USA, haha. De holder ikke igjen på julepynten for å si det sånn.

Macy’s Flagship Store har også selvfølgelig blitt pyntet, og jeg syns det er så fint at de har “Believe” i lys der oppe.

Nå tror jeg Ina og jeg skal finne frem kortstokken! Vill lørdagskveld her skjønner dere, haha. Kjenner kroppen min er en blanding av sliten og altfor gira på å dra hjem, håper bare jeg får sove de neste dagene. Jeg har nemlig en tendens til å slite litt med å sove når jeg gleder meg til ting, haha.

– Hva gjør dere denne helgen da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg