SORTED FOOD AND MORE FOOD

New York tid: 01:15.

Hei dere! Nok en gang altfor lenge siden sist, og det er jeg virkelig ikke fornøyd med. Jeg vil så gjerne skrive gode kvalitetsinnlegg fra New York til dere, men den siste tiden har jeg vært sliten og stresset, og da er det ikke så lett. Spesielt nå når det er to uker igjen før juleferie, og da er det naturligvis endel arbeid som må gjøres. Nå er jo det under to uker til jeg får juleferie, og dermed heller ikke lenge til jeg skal hjem til Ålesund igjen ♥ Jeg gleder meg bare mer og mer nå når det nærmer seg.

Jeg kan jo vise dere noen bilder fra denne uken, som for det meste er av mat. På mandag var Ronja og jeg på en slags Burger Event arrangert av den ganske store YouTube-kanalen Sorted Food. Selv følger jeg ikke disse på YouTube, men har sett noen videoer her og der, for eksempel når andre jeg følger har vært med i videoene. Kort fortalt skulle de altså kåre “Internet’s Best Burger”, så vi fikk derfor smake på fem ulike burgere og stemme på favoritten vår. Alle burgerne var utrolig gode, men favorittene mine var en lammeburger og en vegetarburger. Vegetarburgeren overrasket meg veldig, jeg har jo aldri smakt det før, men denne var bare helt fantastisk og jeg hadde lett bestilt den på en restaurant ovenfor andre med kjøtt. Jeg fant oppskriften på den, så jeg må nok prøve å lage den en gang. Her er noen bilder fra arrangementet av han ene i Sorted Food og burgerne vi fikk smake:







På lørdag (altså igår) bestemte Ina og jeg oss for å endelig prøve Crêpes-stedet i nærheten her, så da ble det crépes med nutella, jordbær og banan til lunsj! Jeg klarer ikke beskrive hvor godt det var, det var rett og slett bare himmelen. Altså, se på dette:


Og forresten, om noen lurer på om det er mye jul her:

Well, not exactly. Mye julepynt er det, men når det er 10 grader og regn så hjelper ikke det for meg dessverre…

I kveld har Ina og jeg laget vår første fellesmiddag. Ettersom hun er vegetarianer og Ronja er allergisk mot gluten har det ikke blitt noe særlig til fellesmiddager, men Ina og jeg bestemte oss for å lage en fellesmiddag nå, og det var veldig koselig. Vi lagde en slags asiatisk gryte, med diverse ting:



Neste gang tror jeg at jeg kommer til å prøve med scampi oppi, det blir nok veldig godt! Og middagen ble forresten vellykket, det smakte veldig godt.

Ellers er jeg nesten ferdig med julegavene, så jeg slipper iallefall å stresse med det! Fremover blir det å gjøre ferdig det siste av skolearbeid og prøve å holde live i bloggen også. Det skal iallefall være et stort nyttårsforsett å bli flinkere med bloggen, for jeg liker ikke når det er sånn som det er nå.

– Har dere kommet langt med julegavene?

3 kommentarer
    1. Omg, får vann i munnen av all den maten!
      Nei, har ikke begynt en gang, er sykt stresset.
      Fin blogg du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg