A SWEET SURPRISE FROM HOME

New York tid: 00:31.

Hei dere, og god 1. desember! Tenk at det allerede er desember, jeg klarer nesten ikke tro det. Årene går bare fortere og fortere… Vi har jo naturligvis ikke så mye advents/julepynt her, men vi jobber med det vi har og har det ganske koselig. Blant annet har jeg jo en god, gammeldags, norsk sjokoladekalender som jeg gleder meg til å åpne første luken på etter en god natts søvn nå. Og apropos det, i går fikk jeg en veldig søt overraskelse:


Ina kom plutselig bort til meg med en liten pakke og jeg skjønte ingenting annet enn at jeg tydeligvis skulle åpne den. Så jeg åpnet den og der lå denne posen med drops, og jeg skjønte fortsatt ingenting. Samtalen etter det gikk vel noe som dette:
Jeg: Hæ? Hvem er dette fra?
Ina: Det er fra moren din!
Jeg: Hvem er det fra?
Ina: Moren din!
Jeg: Hæ? What? Hvordan?

Så forklarte hun da at mamma hadde kontaktet henne i begynnelsen av november for å få til dette og hadde klart å sende adventsgaver helt hit bak min rygg uten at jeg hadde en liten anelse engang. Så nå får jeg én adventsgave hver søndag fremover, det vil si to til her borte og så får jeg den siste hjemme siden jeg har kommet hjem da. SÅ koselig og snilt gjort av mammaen min ♥

– Har dere noen form for adventskalender i år?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg