BIRTHDAY GIRL AND THANKSGIVING

New York tid: 21:52.

Hei dere! Nok en liten stund siden sist, men internettet er veldig ustabilt for tiden. Vi var uten internett hele søndag, store deler av mandag, og så har det vært borte av og til, og også store deler av i dag. Typisk når vi har fri! For ja, nå har vi fri, det er jo Thanksgiving! Men det kan jeg forklare litt nedover bildene:

På mandag fylte Ina 21 år! Så jeg sto tidlig opp og kjøpte pannekaker, så overrasket vi Ina med gode pannekaker og bursdagssang på senga. Tror nok hun koste seg veldig, det så hvertfall sånn ut da hun satt med vinglasset senere på kvelden, hihi.

Nå er det jo Thanksgiving Break, så denne uken har jeg faktisk bare hatt to skoledager, og nå har jeg fem dager fri. Så i dag dro vi for å se på den store, årlige Macy’s Thanksgiving Day Parade, og det var veldig kult selv om vi kom helt på slutten og vi ikke så veldig mye. Men vi så reprisen på TV og det var jo tydeligvis veldig mange artister som opptrådte, blant annet Lucy Hale, Nick Jonas, The Vamps, KISS, Meghan Trainor osv.


Det snødde tilogmed! Sååå koselig!

Vi kom tilbake til leiligheten ganske tidlig, så vi har bare sett litt på filmer og slappet av, og nå i kveld har Ina og jeg spist middag sammen. Vi spiste ulik mat, men timet det sånn at vi kunne spise sammen. Veldig koselig! Vi har også spilt mye kort, sånn går det når vi har vært uten internett, haha.



Heldige Ina spiste Toro risengrynsgrøt, mens jeg spiste kylling og pasta. Jeg tenkte egentlig å ha søtpoteter istedenfor pasta siden det er mer Thanksgiving, men jeg hadde ikke så lyst på det i dag, så da ble det pasta.

Nå sitter vi bare og slapper av og lader opp før vi skal prøve oss på Black Friday shopping! Blir spennende å se hvor mye folk det blir osv, men det er jo mange veldig gode tilbud hvertfall, så jeg håper jeg finner noe enten til meg selv eller av det som står på julegavelisten. Det har faktisk allerede startet (de har begynt med Black Friday på torsdagen nå, gir mye mening…), men vi gjør det skikkelig og tar det ikke før midnatt, det er jo det som er tradisjonen. Nå må jeg bare prøve å holde meg våken!

– Hva gjorde dere i går? (Siden det er fredag nå når dere leser dette)

2 kommentarer
    1. Thanksgivingsparaden er noe av det koseligste jeg har sett. Er så gøy med slike parader. 🙂 Jeg var med en venninne i går.

    2. Å herlighet! Jeg krysser seriøst fingre og tær for at det kommer til å snøe når jeg er der – SÅ fantastisk koselig! Du er så heldig som får oppleve alt dette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg