CHRISTMAS IN THE WINDOWS

New York tid: 23:20.

Dere, det er så mye jul her allerede og det gjør meg så glad! De fleste butikkene på 5th Ave har ordnet julevinduene og har juletrær i butikkene, og denne butikken, Lord & Taylor, fanger virkelig oppmerksomheten min til og fra skolen:




Altså, se så herlig! De har også høyttalere over som spiller koselig musikk. Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å smile når jeg går forbi.

Jeg gleder meg bare mer og mer til jul – ikke bare fordi jeg skal hjem til Ålesund, men også fordi jeg får oppleve det her borte også. Alle forberedelsene, lysene, musikken, ALT! Jeg må få sjekket ut hvordan det ser ut på Saks snart også, de skal jo ha de beste julevinduene. I morgen (altså i dag for dere, om dere ikke fikk med dere tidspunktet over her) skal Ina og jeg prøve å få stått på skøyter, jeg håper virkelig vi får gjort det for jeg har så lyst! Helg gjør meg så glad, for det er alltid så mye spennende og fint å finne på, så jeg gleder meg alltid veldig. Jeg elsker denne byen.

– Er det mye jul der du bor?

11 kommentarer
    1. Åå, noe så koselig! Man ser ikke slike vindu her i Bergen hvertfall. Men jule lys og slikt er det kommet litt av, og min julestemning er på topp, hehe 😀
      Dere må absolutt prøve å få stått på skøyter, det er så gøy! Hihi. Er det ute dere da skal stå? ^^

    2. Wow! For nokre flotte juleutstillingar! I går baka Stella og eg julemannar. Håper det blir igjen nokre så du får smake. Ho et og et …… og kosar seg. I dag bakar vi “kanel i svingane”. Då ville ho også bruke formene til julemannane. Vi har det gøy – og det har du også. Forsiktig når du skal på skøyter….. Klem

    3. Åh, så koselig! 😀 Gleder meg så utrolig mye når jeg ser sånne fine bilder fra julepyntet New York! Trenger bare å vente 27 dager til, før jeg reiser til NY, haha! 😀 Tja, det er litt jul i butikkene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg