NEW YORK BY NIGHT

New York tid: 21:19.




Hei dere! Nå har jeg ikke blogget siden fredag (lørdag for dere), oops. Jeg har liksom kommet på det etter jeg har lagt meg, og da er det litt for sent kan man si. Jeg har iallefall hatt en veldig fin og skolefri helg, omtrent. På lørdag møtte jeg Karoline og roomien hennes, Veronica, ved Central Park, og så gikk vi inn på Bergdorf for å drømme oss vekk en stund. Life goal: handle hva jeg vil der inne. Etter det spiste vi lunsj før vi kikket i andre butikker, og plutselig var det mørkt! Det ble noen små kjøp på meg, men ikke noe veldig spesielt som er verdt å vise egentlig. På kvelden og i går slappet jeg bare av, og det er nesten bare det jeg har gjort i dag og, sett bort ifra trening og litt skolearbeid.

Jeg må forresten vise dere middagen min i dag:

Ser kanskje ikke veldig digg ut på bildet, men det var SÅ godt! Jeg spiste kylling med ovnsbakte grønnsaker, som besto av søtpotet, aubergine, squash og gulrøtter. Dette blir det nok å lage veldig mange flere ganger.

– Har dere hatt en fin helg?

5 kommentarer
    1. New York ser bare så nydelig ut altså, kjempefine bilder (;
      Hørtes ut som en flot helg da, og middagen så veldig god og sunn ut 😀

    2. Kjekt at du har fått hatt ei roleg helg! Middagen ser herleg ut! Vi har også berre slappa av i helga. Har hatt ein heil del besøk. Kjekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg