HALLOWEEN SPIRIT

New York tid: 21:19.

Hei dere! Nå har jeg endelig tid til å blogge, det har vært endel å gjøre denne uken med midterms og andre ting. Nå har jeg én midterm igjen i morgen, og så er det helg! Det gleder jeg meg veldig til.

Vel, nå er det jo Halloween! Det har det forsåvidt vært her siden vi flyttet hit omtrent. Man merker jo det flere uker i forveien med høytider her borte, så etter dette blir det vel full fokus på Thanksgiving og jul, før det sikkert blir Valentine’s på nyåret, haha. Men jeg syns det er litt koselig da. Jeg knipset noen bilder av noen dekorasjoner noen gater bortenfor her, så får dere se litt av veldig mye. Det blir forresten ikke noe Halloweenfeiring på meg i år, men det går fint. Sånn er det å ikke være 21 i New York! Det pleier å gå fint når man er norsk, men ikke på Halloween tydeligvis… Jaja, jeg kan feire om to år!





Og liiitt av meg også.

Nå må jeg lese litt mer før jeg etter hvert legger meg, jeg er SÅ klar for helg!

– Skal dere feire Halloween i år?

5 kommentarer
    1. Du får kjøpe Halloweenstuff på halv pris over helga og ta med heim til jul…så kan vi pynte SKIKKELIG her neste år ;p Vi har fremdeles masse godis igjen, selv etter å ha ropt inn tilfeldige forbipasserende unger 🙂

    2. Ja, det er sikkert mange som pyntar veldig flott til Halloween der hos deg. Vi pyntar ikkje, men har besøk av mange kreative herlige smårollingar som er flott pynta!
      Fine bilde du har, Malin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg