SPENDING MY SATURDAY NIGHT WITH DEMI LOVATO

New York tid: 12:01.

Dere, gårsdagen var helt fantastisk. På dagen var vi turister (det får dere se i neste innlegg) og på kvelden var Ina og jeg på Demi Lovato konsert! Det har jeg ventet på siden helt i begynnelsen av juni da jeg satt hjemme i Norge og kjøpte billettene rett etter de kom ut for salg. Jeg kan si det slik at konserten var helt fantastisk, det må være det beste jeg har vært med på. MKTO og Christina Perri varmet opp, og det var også helt utrolig, jeg liker jo de veldig godt også. Christina Perri sang blant annet Jar of Hearts, A Thousand Years og Human, og den dama har en syk stemme! Både hun og Demi Lovato, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ha sånne stemmer uten noe redigering. Her er noen telefonbilder fra konserten:


Vi hadde gulvplasser og var derfor ganske nært scenen, og vi så veldig bra hele konserten.


Et litt dårlig bilde av Christina Perri, men for en fantastisk dame.

Dette var det beste bildet jeg fikk av Demi, siden kameraet ikke er det beste. Men jeg kommer ikke over hvor bra det var, skulle gjerne opplevd det igjen. Demi er et fantastisk forbilde og en fantastisk artist, det er det ingen tvil om. Jeg ble så motivert og inspirert etter denne konserten, blant annet til et blogginnlegg jeg vil skrive snart.

Denne søndagen må jeg bruke på å komme over konserten (har litt hjertesorg over at det er over), og så skal jeg handle til uken og begynne å øve til midterms neste uke. Jeg har nemlig to midterms neste uke, så nå må det leses! Nå blir det forresten kun 5 timer tidsforskjell i én uke istedenfor 6 timer, siden dere i Norge stilte klokken i natt, mens vi ikke stiller den her før om én uke. Blir deilig med litt mindre tidsforskjell!

– Noen av dere som liker Demi Lovato?

5 kommentarer
    1. Hei Malin! Så flott å høyre at konserten var topp! Veit du har gledd deg lenge til å få oppleve Demi! Ha det godt vidare!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg