WHOLE FOODS

New York tid: 22:09.

I dag fikk jeg endelig dratt innom Whole Foods! Har hørt så mye bra om den butikken, og jeg hadde hørt de hadde Créme Fraiche der (har ikke funnet det andre steder..), så da dro jeg innom i dag siden jeg trengte det til middagen. Whole Foods er en butikk med mye organisk og naturlig mat, altså har de egentlig bare mat (og diverse annet) som er bra for deg. Dessverre er det nok litt dyrere her, så jeg kan ikke ta all handel her… Jeg fant ikke Créme Fraiche da dessverre, men jeg fant Chorizo-pølser som jeg trenger til middag senere i uken! Så det ble jeg glad for å finne.





Jeg er helt utslått etter denne dagen og er ganske nær ved å sovne, så nå må jeg bare legge meg. Jeg prøvde ut treningssenteret i dag og jeg likte det veldig godt, så jeg ser frem til å trene der fremover! Håper dere har en fin uke hittil ♥

– Har du hørt om Whole Foods før?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg