BROOKLYN BRIDGE AND 9/11 MEMORIAL

New York tid: 21:28.

Åh, for en fantastisk dag dette har vært! Endelig fikk vi vært litt turister igjen, som hvertfall jeg har planlagt å være minst én dag i uken nå. Vi blir ganske “caught up” i skolearbeidet, og dagene bare forsvinner, men jeg kommer iallefall til å ha to fridager i uken, og oppleve enda mer av New York. I dag dro vi som sagt til Brooklyn, og det var så koselig der. Været var også helt fantastisk, så vi valgte virkelig riktig dag å dra på. Vi tok subwayen til Brooklyn, og gikk over Brooklyn Bridge tilbake til Manhattan. En veldig fin tur om man ser bort fra at det selvfølgelig var stappfullt med turister på denne fine dagen.

Regner med dere Gossip Girl-fans kjenner igjen denne bygningen? ♥









Herfra kan vi også se Statue of Liberty litt uti det fjerne.






Vi gikk også innom 9/11 memorial på World Trade Center, og det var så vakkert. Det var to sånne som dere ser ovenfor, på en måte i en liten park, med grønt gress og benker.

Og fine Freedom Tower ♥

Denne dagen gjorde meg iallefall motivert og klar for en ny uke med skolearbeid, og nå skal jeg planlegge den neste uken på matfronten, treningsfronten og skolefronten. I morgen er det Colombus Day, så da er skolen stengt. Ikke at det egentlig gjør noe forskjell for meg siden jeg har fri uansett på mandager. Men mandag = lesedag uansett!

– Hva syns dere om bildene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg