ROCKEFELLER

New York tid: 13:04.

God morgen/ettermiddag/kveld ♥ Det er vel forsåvidt ikke morgen her lenger, så det kan vel kanskje strykes… Nå har jeg endelig helg og det er så deilig! Til tross for det kommer jeg nok til å sitte med skolearbeid store deler av dagen i dag. Jeg skulle egentlig ha fri i dag og ta skolearbeidet i morgen, men siden det er meldt bedre vær i morgen så bytter jeg heller om på det. Det syns jeg er en ganske god plan!

Her om dagen kom jeg plutselig til Rockefeller Center! Det var faktisk helt tilfeldig, jeg bare gikk bortover fordi jeg skulle fra 5th Avenue til 7th Avenue, og plutselig ser jeg alle disse flaggene. Jeg må innrømme jeg fikk litt sommerfugler i magen.


Jeg kommer nok til å dra opp hit noen ganger i løpet av de neste årene, utsikten derfra er jo fantastisk!

Jeg gleder meg sååå mye til å stå på skøyter her i juletider!


Noen som klarer å spotte flagget vårt? ♥

Etter Rockefeller kom Radio City Music Hall også!




I morgen vil jeg utforske nye områder igjen, så vi får se da hva jeg bestemmer meg for å gjøre. Valgene er jo ganske mange iallefall, hehe.

– Hva er deres helgeplaner?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg