SOHO

New York tid: 08:35.






I går var vi i Soho! Vi skulle se på noen leiligheter siden vi leter etter ny leilighet til etter jul. Det blir nok ikke noe med de leilighetene, men jeg eeelsket Soho! Virkelig et sted jeg kunne tenkt meg å bo, men akkurat de må vi nok bare se an. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive Soho, men det er ganske… kult? Veldig mange spesielle butikker, og mange små, unike butikker. Jeg kommer nok til å ta meg en tur hit av og til iallefall.

God morgen forresten! Jeg sitter nok en gang med frokostbordet og blogger for dere, siden jeg ikke rakk det i går kveld. Da var jeg så trøtt at jeg bare lå og slappet av litt før jeg la meg. Jeg føler meg ikke spesielt uthvilt, men det får jeg heller ta igjen til helgen, som kun er få timer unna! Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg og så må jeg komme meg til skolen. God fredag da dere, måtte helgen bli fin ♥

– Hva gjorde dere i går?

5 kommentarer
    1. Ser ut som du kosar deg veldig! I går var eg eksamensvakt for studentar på Høgskulen i Volda. Flotte studentar, synes eg! Kos deg vidare, vennen, – veldig kjekt å skype med deg på bursdagen til Hilde! Kleeeeeeem

    2. Det er så spennende å lese bloggen din!! Gleder meg til å reise så masse!! 🙂
      Hvordan er været der nede? Bruker dere høstjakker/kåper? 🙂
      Er så kaldt her hjemme nå, så er usikker på hva jeg bør pakke :/

    3. Rosh: Det går litt opp og ned! Det har for det meste vært over 20 grader og jeg har nesten ikke brukt jakke siden jeg kom hit! I går lå det på 13 grader, som er det laveste siden vi kom hit, mens det fra i morgen av er meldt over 20 grader igjen! Så du burde ta med en høstjakke, i tilfelle det skulle bli kaldere igjen 🙂 Ellers har det vært kanskje 3-4 regnværsdager på de tre ukene jeg har vært her, så det er for det meste fint vær, hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg