YESTERDAY

New York tid: 09:00.

God morgen ♥ Virkelig tidlig morgen her i dag, jeg våknet litt over seks og fikk ikke sove igjen etter det. Dette er jo egentlig vanlig tid å stå opp på, det har det iallefall vært for meg de siste årene, men nå når jeg i dag for eksempel ikke har time før 11.40, da er det litt tidlig. Jeg lå egentlig bare og ventet på at alarmen ringte, men endte opp med å stå opp litt over 7, mens alarmen ringte 7.30. Jeg kommer nok til å merke det utover dagen, for jeg la meg litt for sent i natt, så da ble det ikke mange timene på øyet.. Menmen, akkurat nå er jeg iallefall klar for å starte dagen, men først tenkte jeg å vise dere noen bilder fra igår:

Som vanlig var det noe gøy å se på gata, disse så vi utenfor New York Public Library da vi var ferdig på skolen. Veldig flinke dansere!

Det var utrolig mange som så på, men det er jo klart når de står utenfor biblioteket, der er jo det alltid masse folk.


Det var perfekt temperatur i hele går, tror det lå på rett over 20 i skyggen, utrolig deilig. Jeg satt en liten stund i Bryant Park og nøt det.

Dette var synet mitt på vei hjem til togstasjonen, jeg kunne bare ønske at bildet viste akkurat hvordan det var, for det var noe av det fineste jeg har sett på lenge. Sollyset traff akkurat på Empire State Building, helt nydelig.

Jeg fikk også ordnet en del ting i går, blant annet fikk jeg endelig meldt meg på Fashion Club på skolen (kan skrive mer utfyllende om dette når jeg har vært på noen møter), og jeg har meldt meg inn i et treningssenter! Det er et veldig fint treningssenter nesten rett bortenfor skolen som kun koster 25 dollar i måneden! Dette er rundt 160 kr, og det er jo billigere enn i Norge. De fleste andre her borte har vært mye dyrere. Men dette likte jeg veldig godt, det var veldig rent, ganske nye maskiner (de så veldig nye ut iallefall, haha) og så var det ganske kult generelt egentlig. Skal prøve å få tatt noen bilder en dag sånn at dere får se!

Nå må jeg snart begynne å ordne meg og gjøre meg klar for skolen. Senere skal vi noe litt spennende, men det kan jeg heller fortelle om siden. Håper alle har en fin dag ♥

– Hva gjør dere i dag?

4 kommentarer
    1. Kan du skrive litt mer om utdannelsen og hva den egentlig går ut på? hva du sitter igjen med etterpå av studiepoeng osv? 🙂 Og hva det koster, hvordan budsjettet ditt er der nede, om du jobber osv? 🙂 er veldig nysgjerrig på denne utdannelsen ogsånt. Virker så spennende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg