ON FIFTH

New York tid: 22:50.




Kimono og bukse Forever21
Veske H&M
Sko Nike Air Max 1


Endelig noen skikkelige antrekksbilder! Jeg følte skikkelig for å knipse antrekksbilder i dag, så da fikk jeg Ronja til å knipse noen etter skolen. Både kimonoen og buksa har jeg kjøpt her, og jeg liker begge plaggene skikkelig godt! Buksa er en “skinn”bukse (altså ikke ekte skinn), men jeg elsker at den er så avslappet, med strikk nede og oppe, og ikke helt tettsittende, så den er veldig behagelig!

Jeg har noen bilder osv å vise fra dagen, men de får dere ikke se før i morgen! Eller, det blir vel i dag for dere egentlig. Altså torsdag hvertfall! Og siden det nå er torsdag i Norge: kjære mamma, gratulerer med dagen ♥ Jeg er veldig glad i deg, men det vet du, hihi.

– Hva syns dere om antrekket?

7 kommentarer

Siste innlegg