MY NEWEST GADGET

New York tid: 11:47.

God morgen fra meg! I dag er jeg helt uthvilt, noe som er lurt med tanke på alt skolearbeidet jeg skal gjøre i dag. Jeg har hatt en ganske rolig morgen, med kos i min nye morgenkåpe og blogger og Youtubere på iPaden. Jeg sa jo jeg skulle vise dere iPaden nærmere, så jeg tenkte jeg kunne gjøre det i dag når jeg ikke skal gjøre noe særlig annet enn å sitte inne med skolearbeid.





Det er altså en iPad Air i hvit/sølv og er 16gb. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte den var fordi jeg ville ha skolebøkene mine der, istedenfor å måtte dra rundt på tunge bøker i vesken. Hittil elsker jeg den og bruker den veldig mye, og jeg liker veldig godt å skolebøkene mine der. Jeg kan highlighte, notere osv i bøkene på iPaden, og ikke minst kan jeg jo søke opp ord og se hvilken side de er på. DET kan man jo ikke i vanlige bøker, hehe. Jeg kommer nok til å få ganske mye bruk ut av denne i løpet av de neste årene, og det er jeg veldig glad for. Jeg har ikke angret siden jeg kjøpte den ♥

Nå må jeg bare spise lunsjen min (det vil si to egg), før Ina og jeg drar avgårde på Target for å ta ukeshandelen. God søndagskveld til dere hjemme i Norge ♥

– Har dere iPad eller noe lignende?

9 kommentarer

Siste innlegg