FRIDAY REWARD

New York tid: 22:36.

God fredagskveld, eller god lørdagsmorgen! Her er det jo fortsatt fredagskveld, og jeg skulle egentlig ikke vært hjemme nå. Vi skulle egentlig ut og spise middag, men det endte med at Ina og jeg ble hjemme fordi vi ikke orket. Så nå sitter vi i sofaen med en dyne hver og ser på Gossip Girl. Det også er vel innafor? Jeg er så sliten etter denne uken at det eneste som fristet var å legge meg tidlig og sove ut. Kjipt å gå glipp av middagen, men det blir flere sjanser.

På onsdager og fredager har jeg jo to timer mellom timene, som kommer til å gå til skolearbeid som oftest, men i dag bestemte jeg meg for å først sette meg på en kafé og skype med familien (såå koselig♥), og deretter tok jeg turen innom Sephora. Litt skummelt å ha sånn ca alle butikker dere kan tenke dere i nærheten av skolen, menmen. Jeg følte for å belønne meg litt i dag.


Jeg kjøpte Evian facial spray (har hørt så mye bra om den), en Smashbox øyenskyggepalett (med de fargene dere ser på pakken), og så et helt genialt emergency kit til å ha i vesken. Nå overlever jeg enhver beauty crisis liksom! Og så fikk jeg med en liten toalettmappe i tilllegg.

Her ser dere alt som er i det kitet, er dere ikke enig i at det faktisk er ALT man trenger for å overleve en krise?

Håper alle får en fin helg iallefall og nyyyyter den for alt den er verdt ♥

– Hva syns dere om mitt lille innkjøp?

6 kommentarer
    1. Ja, det var mykje bra og stilig du kjøpte der! Kan vere greitt å ha i veska til ei kvar tid! Kjekt å høyre frå deg, – og no berre gled vi oss til å møte deg på Skype!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg