UNPUBLISHED

New York tid: 22:20.




Bilde fra Ronja sin blogg her.

Siden jeg har klart å glemme kameraet de siste to dagene før skolen, har jeg ikke tatt noe særlig bilder, med unntak av noen få med telefonen. Men jeg har jo et ganske stort arkiv med bilder fra den siste uken, så da passer det vel fint nå å vise de.

Nå er jeg veldig klar for helg kjenner jeg, selv om det bare har vært tre skoledager hittil denne uken. Som sagt har det vært ganske overveldende og mye som har skjedd på en gang, og da blir det litt stress. Men etter i morgen har jeg tre dager fri, og da er planen å komme à jour, slik at det ikke blir like mye neste uke og jeg får en rutine. Nå må jeg komme meg i seng og få en god natts søvn. Sov godt, alle ♥

– Hva syns dere om bildene?

 

1 kommentar
    1. Veldig fine bilder! digger den rosa kjolen din ^^
      Skjønner at det kan være mye på en gang, og dermed stress. Menmen, det blir sikkert bedre. Nyt fridagene, og ta bilder, hehe. Er så gøy å se, og lese 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg