FIRST QUARTER – SCHEDULE

New York tid: 22:45.


Hei dere! Jeg sa jo jeg skulle vise dere timeplanen min, så her har dere den. Dette er altså frem til jul, og etter det blir det nye fag og ny timeplan. Jeg har altså skole tirsdag – fredag, og det er ikke så altfor mange timer på skolen. Det blir jo naturligvis mange timer med arbeid hjemme, men det er den måten jeg lærer best på, så det passer meg bra. Det kommer nok til å bli brukt mye tid på biblioteket. På tirsdager og torsdager må jeg faktisk løpe fra den ene timen til den andre, fordi den siste timen er på det lokalet som er to kvartaler bortenfor. Heldigvis er lærerne veldig forståelsesfulle og vi får gå litt før timen er over, så det går bra.

I dag fikk jeg vite at jeg søknaden min om International Scholarship ble godkjent, så nå får jeg faktisk stipend fra Berkeley! Jeg ble såå glad da jeg fant det ut, nesten rett etter jeg hadde gått rundt på Forever21 og grått innvendig fordi budsjettet mitt ikke tillot meg å kjøpe noe. Men nå har jeg faktisk råd til å leve litt mer også, så det gjør meg veldig glad i disse litt stressende dagene. Det er jo litt å venne seg til med skolen, så jeg føler ikke hodet mitt henger heelt med, men det går seg nok til etter hvert. Det er mange nye inntrykk og mye informasjon, så jeg må bare tillate meg å koble ut litt også. Det er derfor det ikke er like mange innlegg nå som forrige uke, fordi det har blitt nye rutiner og jeg har ikke helt kommet meg inn i det enda.

– Hvordan går det med dere?

4 kommentarer
    1. Timeplanen ser veldig bra ut, uten at gamle mormor forstår så mykje av den! Så supert at du har fått godkjenning av stipend! Her har vi to det berre bra. I dag var vi på ein fin (fjell)tur i flott sol. Stå på, vennen!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg