FIRST DAY OF SCHOOL

New York tid: 21:25.




Woho, første skoledag er overstått! Det gikk veldig greit og jeg har et positivt inntrykk hittil. Jeg begynte 11.40 i dag og var ferdig 15.15, så en ganske kort skoledag i forhold til det jeg er vant med fra videregående. Men dette er jo noe helt annet. Fagene jeg har er Principles of Marketing (altså markedsføring), Computer Applications, Business Organization and Management, og Foundations of Critical Reading. Jeg kan legge ut timeplanen i morgen eller noe, så får dere se litt hvordan dagene blir. Jeg har altså ingen fashion-fag dette semesteret, men det er fordi dette er fag jeg må ha tatt for å ta resten av fagene. Skolen går på et quarter-system, som vil si at fagene jeg har har jeg bare i tre måneder, før jeg da velger nye fag. Så etter jul skal jeg ha nye fag, og sånn fortsetter det. Det syns jeg er veldig greit, for man går jo ofte lei av fag man må ha hele skoleåret.

Nå er jeg klar for ny skoledag i morgen hvor jeg skal ha de siste to fagene, så jeg er spent på hvordan de også er. I morgen har jeg en totimers pause mellom timene, så da skal jeg gå rundt alene og utforske verdens beste by ♥ Gleder meg!

– Hva gjorde dere i går?

5 kommentarer
    1. Så kjekt da! Alt er så mye bedre og vakrere enn her i Norge. Du er virkelig heldig (tror jeg har sagt det et par ganger, haha). Blir interessant å se timeplanen ;P i går hadde vi familiebesøk hjemme, jeg bakte cookies, og det var en veldig koselig dag alt i alt ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg