STATUE OF LIBERTY AND PANCAKE DINER

New York tid: 08:00 (forhåndsskrevet innlegg).

Vi utforsket som sagt nabolaget litt i dag, og det var jo ikke annet enn fantastisk. Her er noen bilder:



Her er vi ca i enden av parken, men jeg tror vi også kunne gå bort på den broen dere ser der. Da kommer vi jo enda nærmere statuen. Men det er såå kult at det er så kort vei til statuen og New York skyline på andre siden.



Freedom Tower er så fantastisk fin, tror nok det er favoritt-skyskraperen hittil.

På vei hjem igjen gikk vi innom Brownstone Diner, en pannekake-diner som jeg faktisk hadde sett på Google Maps tidligere i sommer. Var helt random at jeg så den og bare “OMG den så jeg jo på nettet!”


Det var sååå mange forskjellige pannekake-retter, vi slet litt med å bestemme oss.


Og så bare BOOOOM fikk vi dette foran oss! En helt sinnsyk porsjon, og den var større i virkeligheten enn det ser ut på bildet. Jeg fikk kanskje i meg 1/3, så jeg tok med meg de to nederste pannekakene i en doggybag, hehe.

– Hva gjorde dere i går?

5 kommentarer
    1. Så vakkert det er der! Freedom tower var jo helt sykt fint ja. Og wow, for en pannekake porsjon. Så himmelsk ut, men etter min mage tror jeg ikke at jeg hadde greid å spise mer enn du gjorde 😛

    2. For nokre flotte bilde! Pannekakene ser herlig ut! Akkurat amerikansk size….. Kos deg vidare, kjære Malin!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg