AT THE MET STEPS

New York tid: 23:00.

God… morgen? Denne tidsforskjellen er litt forvirrende, men jeg har fått med meg at dere sover i Norge nå hvertfall. Her er det straks på tide å sove, jeg er såå sliten. Vi har vært i byen i hele dag omtrent. Vi dro dit i 12-halv 1 tiden i dag, og kom hjem for først en time siden. Vi spiste først lunsj før vi dro på Orientation på skolen. Det var kult og det var veldig mange norske der faktisk! Det var jo litt gøy og betryggende. Av alle landene som var der akkurat da, så var det nok flest norske.

Dette er Bryant Park som ligger rett ved siden av skolen og New York Public Library. Nå vet jeg hvor jeg vil sitte om jeg bare vil sette meg ned og slappe av med en bok eller noe.

Etter skolen dro vi til Metropolitan Museum of Art (Hei Gossip Girl). Såå gøy å se trappene!

Topp Bikbok
Skjørt Cubus
Cardigan Cubus
Sko Shoeday
Veske MK&A for Bikbok


Sammen med Roomie-Ronja. Vi måtte selvfølgelig sitte øverst på trappene. Dere som ser på Gossip Girl skjønner nok den, hehe.

På kvelden dro vi til Times Square, fordi vi ville dit når det var mørkt. Det føles forsåvidt ikke så mørkt ut når vi er der, fordi billboards lyser opp hele plassen. Man blir nesten blendet liksom. Etter vi hadde spist på en italiensk restaurant dro vi til M&M World. Jeg husker veldig godt at jeg var her for fem år siden, den er så stor og man finner alt mulig med M&M motiv.



Ina var såå excited for alt der inne haha. Det var virkelig ekte glede fanget i dette bildet.








Vi dro også til Disney Store, og der er det såå mange søte Disneyting.

I morgen står planene ganske åpne, så vi får se hva vi finner på. Nå gleder jeg meg iallefall til en god natts søvn. Det trengs virkelig etter en lang dag med mye gåing.

– Hva gjorde dere i går?

4 kommentarer
    1. Så gøy! Metropolitan Museum of Art <3 jeg hadde også ville sittet øverst ;D og M&M! Er litt for glad i det altså x) stilige sekker også, hehe 😀 jeg var med en venninne i går, og gikk på fredagskirke på kvelden. Koselig (:

    2. Kjære Malin! Såååååå kjekt å lese om kva du styrer med – og alt du og venninnene dine opplever! I går trena eg først, rydda hus, hadde besøk av ei venninne – og om kvelden kosa eg meg framfor Tv’en medan morfar var på eit møte. Kos og klem—-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg