BREAKFAST TIME

New York tid: 10:56.


God morgen fra meg! Eller, god ettermiddag blir det vel i Norge. Her er det iallefall fortsatt morgen og vi startet dagen for rundt to timer siden. Da jeg våknet FaceTimet jeg med mamma og Stella, så det var veldig koselig. Etter det spiste jeg den standard frokosten her, som jeg tenkte jeg kunne vise dere også. Enten spiser jeg havregrøt med eple og kanel, eller så spiser jeg yoghurt med granola, blåbær og jordbær. Hvis jeg er ekstra sulten spiser jeg litt av begge deler, hehe. Men ovenfor har dere hvertfall et lite bilde av hvordan morgenen min ser ut. Jeg spiser frokost, mens jeg oppdaterer meg på sosiale medier osv på iPaden. Og ja, det var altså iPad jeg kjøpte her om dagen. Men det tenkte jeg at jeg kan skrive et eget innlegg om.

Nå må jeg begynne å ordne meg, snart drar vi inn til byen! Håper dere får en fin fredagskveld hjemme ♥

– Hva pleier dere å spise til frokost?

10 kommentarer

Siste innlegg