FILMPREMIERE

New York tid: 09:33.

Jeg nevnte jo i forrige innlegg at vi var på en liten filmpremiere. Filmen het The Jersey Devil og er spillet inn her i Jersey City, og faktisk litt i leiligheten vår også, så det var jo litt gøy. Dette var det jeg hadde på meg:

Jumpsuit Forever 21
Sko Jeffrey Campbell

Bilde lånt fra roomie Ronja sin blogg her. Fra venstre er det Ina (min andre roomie), Mia som er svensk og bor i samme bygningen som oss, og meg.

I dag regner det faktisk, og det er det meldt hele dagen. Hvor er privatsjåfør når vi trenger det? Hehe neida, det står noen paraplyer i leiligheten, så vi får vel bare bruke de når vi drar inn til byen etterpå. Vi har ingen spesielle planer nå på dagen, så vi får vel bare ta det som det kommer, før vi i kveld skal ut og spise i Hoboken. Det er visstnok den “ungdommelige” plassen i New Jersey, og det var et eller annet om at de har halv pris på alt på torsdager. Blir spennende å se!

– Hva syns dere om antrekket?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg