GETTING SETTLED

New York tid: 01:19.

God morgen til dere hjemme i Norge ♥ Her er det straks leggetid etter en lang dag, som egentlig har gått ganske fort. Det er så mye å gjøre nå de første dagene, så den eneste tiden jeg har tid til å blogge er egentlig på kvelden, og kaaanskje på morgenen. Vel, i dag har vi gjort litt av hvert! Vi dro på et kjøpesenter ca. 15 min unna for å sjekke ut hvordan det var, og kjøpe noen nødvendigheter der. Jeg må innrømme at det ble noen ting som kanskje ikke kan regnes som nødvendig også… Litt skummelt å ha et så stort kjøpesenter så nært der vi bor, men så lenge vi ikke går innom så går jo det helt fint.






Etter ett par timer på kjøpesenteret tok vi turen til Target, hvor vi skulle handle inn absolutt alt av nødvendigheter, og det fikk vi virkelig gjort! Så nå har vi ordnet ca alt vi trenger til leiligheten, og det blir nok her jeg kommer til å ta ukeshandelen. Her er det billigere enn i mange andre “grocery-stores”, i tillegg til at man faktisk finner ALT man trenger. Alt fra mat, skjønnhetsprodukter og renholdsprodukter, til elektronikk, klær og interiør.

Her var vi endelig ferdig med den store handelen og ventet på en taxi som skulle ta oss hjem. Det går fint an å gå, men vi hadde jo kjøpt så mye at vi måtte rett og slett få tak i transport for å få med oss alt. Det går jo helt fint når det koster det samme som en bussbillett omtrent, forsåvidt hvis man er 3-4 stk.

Her er altså resultatet av handelen, ganske mange poser kan man si. Da vi sto og skulle betale gruet vi oss skikkelig til å se summen, men det var jo ingen grunn til å grue seg, det er SÅ billig her. Billig for oss norske iallefall… Det var iallefall mange gode dealer å få der.

I kveld var vi på filmpremiere faktisk. Han som leier ut leiligheten vi bor i hadde vært med å regissere en film, så da ble vi invitert til filmpremieren her i Jersey. Det var ganske kult, og der var presse og rød løper og alt. Tenkte jeg kan vise dere antrekket mitt og bilder fra det i morgen, nå er det nemlig på tide å sove! Håper iallefall dere får en fin dag ♥

Håper forresten dere er fornøyd med bloggingen så langt? Jeg tar veldig mange bilder og prøver å oppdatere så godt jeg kan, men det er også mye som skjer og ikke såå mye tid til blogging, så jeg håper de innleggene jeg kommer med er greie. Nå er det mest hverdagsblogging for tiden, men etter hvert som jeg kommer inn i rutiner så blir det mer mote igjen også.

5 kommentarer
    1. ÅÅÅ, ka kjekt det virka! 😀 bra blogging hittil, skjønna no at du he masse å sjekke ut og masse nye inntrykk! hihi, kos deeej! :*

    2. Så herlig! Target har jeg hørt mye positivt om. Oo, har de Victoria Secret der også! Lucky. Og spennende med film premieren da, gleder meg til å se bilder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg