HELLO FROM NEW YORK

New York: 6:08AM

Hei fra New York!! Et ganske tidlig hei forsåvidt, snakker vi en liten blanding av jetlag og excitement kanskje? Endelig er jeg her, og det føles enda ikke helt ekte. Vi landet rundt halv to lokal tid i går, det vil si rundt halv åtte på kvelden i Norge. Da måtte vi bare gjennom pass/visum-kontrollen som gikk kjapt og smertefritt, før vi hentet bagasjen og ble plukket opp av noen som kjørte oss til leiligheten. Vi bor faktisk rett over elva fra Lower Manhattan, i Jersey city. Så teoretisk sett bor vi i New Jersey og ikke i New York, men jeg tenker bare på det som New York. Akkurat sånn som at når vi landet på Newark (som er i New Jersey), sa de over høyttalerne “Velkommen til New York”. Men det er så sykt, når jeg går ned noen gater ser jeg rett bort på Lower Manhattan som om det er her liksom. Tenk at jeg er her nå!!




Ovenfor er noen bilder jeg tok på vei fra flyplassen i går, fine New York ♥ Den skyskraperen på midten på det siste bildet er Freedom Tower, det som nå er på World Trade Center. Såå fin bygning, jeg hadde ikke fått med meg at den var ferdigbygget engang.

I dag skal vi først inn til skolen en tur for en siste registrering, før vi skal få ordnet mobilabonnement og diverse andre nødvendige ting. Jeg gleder meg sånn til å komme inn på Manhattan! Jeg kommer nok til å ta masse bilder, så gled dere!

– Hvordan står det til hjemme i Norge? ♥

6 kommentarer
    1. Så spennende! Og så heldig du er. Er fortsatt en drøm for meg å dra dit. Men blir gøy å se bilder derfra da, og håper du koser deg masse der. Her hjemme skjer det ikke så mye. Er for det meste serier og sånt. Ellers skal jeg på kunstløpstrening i morgen. Ha en fin dag ^^

    2. Hei kjære Malin!
      Så godt å høyre at turen og velkomsten til New York var toppers! Tenker masse på deg,- og ønsker lykke til med ALT! Stor klem frå mormor

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg