COUNTING DOWN THE HOURS



God lørdag, dere! Siste lørdagen i Norge på en stund for min del. Kvelden i går tilbrakte jeg med Benedikte og Natalie, og de overrasket med fine blomster og kort som avskjedsgave, såå søtt! Blir så glad for sånne ting, jeg hadde ikke forventet det i det hele tatt. Så nå håper jeg familien tar godt vare på blomstrene mine, siden jeg ikke akkurat kan ta de med, hehe.

Denne helgen blir bare tilbrakt med familie og venner, så det blir ikke mye prioritering av bloggen, men det regner jeg med dere forstår. Jeg kommer uansett med et innlegg i morgen, den siste dagen min i Norge. Tenk det da, jeg flytter til New York om to dager, iiiiiiih!

– Hva gjør dere denne helgen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg