MASTERCHEFS



See hva vi lagde i går da! Det ble så vellykket og jeg får vann i munnen av å se på bildene nå. Caroline og jeg laget Tom Kha Gai med kylling og aspargesbønner, en asiatisk suppe med nudler til. Jeg var litt skeptisk siden det er litt ukjent i forhold til mitt lille mat-repertoar, men det var faktisk veldig enkelt og kjapt å lage, med en veldig god smak. Alle satt mette og fornøyde etterpå – oppdrag fullført! Tror jeg har overbevist om at jeg kan klare å bo alene uten å sulte ihjel nå.

Nå må jeg fortsette med pakkingen, føler jeg aaaldri blir ferdig! Kommer på ting hele tiden som jeg vil ha med, mens plassen i koffertene minker betraktelig. Det er jammen ikke lett å pakke med seg hele livet sitt i to kofferter altså!

– Hva er deres fredagsplaner?

8 kommentarer

Siste innlegg