OUTFIT FROM GDANSK


Hatt Stradivarius
Kjole Bikbok


Hei dere! Nå er jeg hjemme etter en veldig fin weekend i Gdansk med familien. Vi kom frem torsdagskveld, og siden da har vi spist god mat og shoppet. For meg ble det bare innkjøp av nødvendigheter, jeg fant ikke noe klær som skrek etter meg, selv om det var veldig bra shopping der. Jeg hadde rett og slett ikke behov for noe klær, og det er helt greit. Men ser dere ovenfor? Jeg har endelig funnet hatt! Jeg har jo letet etter den perfekte i flere måneder, og den fant jeg på den første butikken jeg var på i Gdansk, hihi. Antrekket ovenfor er fra fredag, da vi var ute og spiste på en restaurant med polske retter og veeeldig god mat!

I morgen skal jeg vise noen flere bilder derfra, og jeg må vise dere mitt nye kamera også! Jeg elsker det allerede ♥

– Hva syns dere om antrekket?

10 kommentarer

Siste innlegg