HAIR COLORS


God morgen! Eller kanskje dag? Dagen min startet litt senere enn normalt i dag fordi jeg våknet veldig tidlig og ikke var uthvilt, så etter en time sovnet jeg til igjen, og våknet litt senere enn jeg pleier. Men det går fint av og til! Siden da har jeg lekt meg litt rundt i Photoshop med hårfarger. Jeg skal nemlig til frisøren neste uke, så jeg vil utforske mulighetene. Pastellrosa er jo sååå fint! Men nå tuller jeg egentlig litt med dere, jeg kommer nok ikke til å farge håret rosa eller blått, uansett hvor kult det kan være. Jeg skal til frisøren, men jeg kommer nok bare til å gjøre det vanlige. Men det er jo gøy å leke litt med hårfarger, og se hvordan det kunne blitt.

Nei, nå er det vel på tide å sette igang dagen. Kanskje jeg faktisk kan få gjort noe i dag, i motsetning til hva jeg har gjort hittil denne uken? Problemet med at jeg ikke lenger jobber er vel det at jeg da utsetter ting jeg skal gjøre, fordi jeg tross alt har tid til å gjøre det dagen etter. Det er jo ikke helt den riktige veien å gå, så jeg bør vel skjerpe meg snart. Det eneste jeg har gjort denne uken er vel å lage middag hver dag, men det er vel greit siden jeg snart må lage middag hver eneste dag uansett. Så jeg har da gjort noe nyttig hvertfall?

– Hva syns dere om pastellfarger i håret?

6 kommentarer
    1. Åå, elsker det! Du burde gå for blå av de to 😀
      Jeg skulle jo ha lilla hår, men det gikk ikke så bra da vi kom til bleikinga, for det ble jo hjemmebleking, siden jeg ikke gadd å bleike håret til frisøren pga prisen, men måtte jo dit likevel siden det ikke gikk så bra xD

    2. Sykt kult å kunne hatt sånn hårfarge en dag, og bytte til en annen dagen etter og fortsatt beholde sin egen farge. Men ja det er litt vannskelig. 😛
      Du så hvertfall veldig stilig ut med begge fargene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg