ALL BLACK

Antrekk Cubus
Sko Jeffrey Campbell

Det er såå lenge siden jeg har brukt dette “skinn”skjørtet nå, det har rett og slett blitt litt glemt. Men jeg tenker det er veldig fint til høsten med en strømpebukse under, for skinnplagg er jo veldig kult til høsten. Skoene er også utrolig lenge siden jeg har brukt, og de skal jeg faktisk selge før jeg drar. De blir rett og slett for lite brukt av meg, og det ser man også på de, for de ser omtrent helt nye ut. I tillegg tar de nok litt unødvendig plass i kofferten også, så da kan jeg like gjerne selge de. Om noen av dere skulle være interessert så kan dere sende meg en mail til [email protected], ellers kommer jeg nok til å selge de en annen plass. De er i str. 38, men litt store i størrelsen, så jeg har brukt ekstra såler oppi. Tenker å selge de for 1000 kr, som er endel billigere enn nyprisen, utifra hva jeg har sett på ulike nettsider.

– Hva syns dere om antrekket?

7 kommentarer

Siste innlegg