HELLO SEPTEMBER

September inspiration from weheartit.

Hei, september! Årets mest spennende måned hittil har endelig kommet, dette er nemlig måneden jeg flytter til New York! Det er derfor mye spennende som skjer fremover, så det tror jeg blir veldig bra. Nå når jeg er ferdig å jobbe har jeg også mer tid til bloggen, men det spørs da om jeg jeg har noe å blogge om. Neida, jeg tror det går bra. Det er nok ikke så mye som skjer nå de første dagene, men etter hvert blir det nok mer som skjer og mer å blogge om. Isåfall får dere bare prøve å holde ut imens, for om tre uker blir det nok et luksusproblem med FOR mye å blogge om, hehe.

Nei, nå får jeg begynne å ordne meg for dagen og sette igang med å… gjøre ting. Håper alle har en fin mandag og en fin start på måneden ♥

– Har dere noen spennende planer for september?

11 kommentarer
    1. Elsker høsten! Her er vi så heldig å ha fått skikkelig med sol og varme, så håper det fortsetter slik! 😀
      I september så bli det nok å jobbe. Sparer penger for å dra til Thailand i slutten av Oktober 🙂
      Ha en fin dag videre skjønne deg!

    2. Det blir jo en veldig spennende måned for din del da 🙂 Gøy gøy!
      Jeg har egentlig ingen spennende planer denne måneden. Det blir å studere og trene egentlig!

    3. Du har en veldig fin blogg! Liker bildene dine. Kan jeg spørre hvor du redigerer de/hvilket filter du bruker? Liker de duse, myke tonene 🙂

    4. Neneva: Takk for det! Jeg redigerer de i Photoshop, og bruker ikke noe spesielt filter. Redigerer farger, kontraster og kurver osv, men redigeringsmåten varierer veldig fra bilde til bilde 🙂

    5. Elsker antrekket øverst til venstre <3
      Har ingen spesielle planer denne måneden, men vi planlegger en venninnetur til London om ikke så lenge så jeg får bare vente til det 🙂 det blir gøy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg