A DAY IN OSLO

Edit: Fant ut at jeg ikke hadde publisert dette igår kveld, så da kommer det i dag istedenfor, oops. Men det ble altså skrevet igår, så jeg var ikke faktisk i Oslo i går, men jeg var der på torsdag, om dere skjønner, hehe. Kort sagt, jeg skrev dette innlegget i går!

Hei dere! I går var jeg jo i Oslo, i forbindelse med en test jeg måtte ta for å registrere meg til fag. Jeg kunne ventet med å ta den til jeg kom frem i New York, men det er såpass sent at det kan hende at noen av fagene jeg vil ta da er fulle. Derfor fant jeg noen billige flybilletter og dro til Oslo i går. Jeg hadde en veldig fin dag og skulle gjerne vært der lenger, men jobben og sparingen av penger kaller… Jeg tok ikke så mange bilder, men jeg har noen å vise dere iallefall:

09.00: Flyet mitt fra Ålesund til Oslo går, og jeg prøver å få et bra bilde fra himmelen, til tross for det skitne vinduet.

10.00: Flyet har landet. For en gangs skyld slipper jeg å vente på bagasjen, og Starbucks roper på meg på Gardermoen. Cool Lime Refresher er så sinnsykt god, dere, så hvis dere trenger en liten “oppfriskning”; try it!

12.00: Jeg har drept litt tid i Bogstadveien med vindusshopping, og jeg setter meg ned på Joe and the Juice med en Power Shake. Jeg hadde veldig god tid fra jeg ankom Oslo til jeg skulle ta testen hos IBS, så da gikk jeg heller rundt i butikken og gråt innvendig fordi jeg ikke kunne kjøpe noe, hehe.

15.00: Det jeg hadde gledet meg mest til: Jeg får ENDELIG møte NYC-roomiesene!! Folkens, hils på Ina(venstre) og Ronja(høyre på samme bildet). Det er altså disse to søte jentene jeg skal bo med der borte, og det er jeg SÅ glad for. Vi kommer så godt overens, så jeg gleder meg veldig mye! Vi spiste først lunsj på Espresso House og satt der og bablet i vei en god stund, før vi satt oss på gresset på Tjuvholmen. Der satt vi en god stund i solen, så fulgte vi Ina til toget, og Ronja og jeg spiste middag på Friday’s. Etter det måtte jeg løpe til flytoget, hehe, selv om jeg kom til Gardermoen i ganske god tid før flyet gikk. Det var faktisk veldig trist å si hadet til Ronja og Ina, for det er jo én måned til vi ser hverandre igjen. Men den dagen drar vi tross alt til New York!!

21.45: Flyet går tilbake til Ålesund, og jeg får med meg litt av solnedgangen også. Jeg var såå sliten da jeg kom hjem, jeg hadde jo vært oppe siden halv 7 på morgenen, og på “tur” hele dagen. Det tar på!

I kveld er faktisk David Guetta i byen, det er nemlig den årlige Jugendfest, som er ganske stort i Ålesund. Jeg syns det er ganske kult at de har fått med David Guetta, til lille Ålesund! I morgen er det Icona Pop osv, så det blir sikkert bra for de som er der. For ja, det ble ikke Jugendfest på meg i år, det er rett og slett ikke noe jeg ville bruke penger på, siden jeg prioriterer sparing til New York.

– Hva gjorde dere i går?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg