HAPPY MONDAY = HAPPY WEEK


God mandagskveld! Her har jeg nettopp fått i meg middag etter jobb, hadde senvakt i dag. Forsåvidt bare fire timer, som var ganske uvant etter å ha jobbet 6-8 timersvakter hele sommeren, men det var veldig behagelig. I morgen har jeg fri og da skal jeg prøve meg på en ny hattejakt. Jeg er faktisk desperat etter den perfekte hatten nå, for det skulle nemlig ikke være lett å finne…

Har veldig lite på hjertet for tiden, rett og slett fordi det skjer veldig lite om dagen. Dermed blir bloggingen også deretter, og jeg beklager om det blir litt kjedelig og ensformig. Jeg må se om jeg finner litt inspirasjon snart, for det kan jo ikke fortsette sånn! Men det tror jeg nok går fint, jeg er veldig glad og har det bra for tiden, så jeg mangler bare inspo til skriving og innlegg!

– Hva har dere gjort i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg