PINTEREST

Hei, søndag ♥ Nå har dette innlegget stått åpent i hele dag uten ord, så nå er det vel på tide at jeg prøver å få ut noen. Vel, for noen dager siden oppdaget jeg Pinterest. Altså, misforstå meg rett, jeg har jo selvfølgelig fått med meg alt som har stått om det overalt, jeg har rett og slett bare aldri kommet meg så langt at jeg har sjekket det skikkelig ut og faktisk laget meg en bruker der. Nå har jeg endelig gjort det og jeg er mildt sagt frelst. HVORFOR har jeg ikke gjort det før? Det er virkelig en perfekt nettside der, der du finner alt mulig av inspirasjon, tips og triks.


Profilen min finner dere her. Jeg har ikke såå mye der enda, men det begynner å komme seg, hehe. Og ja, akkurat på den siden er det ikke vits å søke på Malindh, for noen har faktisk allerede tatt det navnet! Altså, hallo? What? Det er jo mitt navn 🙁 Ble skikkelig sjokkert, haha, det navnet pleier jo aldri å være opptatt… Jaja, det får vel bare være…

Mange av dere begynner vel på skolen igjen i morgen? Dere får ha masse lykke til isåfall! Tenk på det, et nytt skoleår med mange nye muligheter. La det bli et bra et!

– Har dere Pinterest? Legg igjen link i kommentarfeltet isåfall, så skal jeg definitivt sjekke ut ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg