THROWBACK THURSDAY: FAVORITE COAT



På tide med enda en throwback, til nok et høstantrekk. Dette var i oktober ifjor, dagen jeg kjøpte min nåværende favorittjakke. Den er fra Mary-Kate & Ashley for Bikbok, og jeg elsker den. Gleder meg veeldig til å bruke den til høsten og vinteren igjen. Den er så god og ikke minst kan den kombineres til så mye. Rart å tenke på at dette er nesten ett år siden, tiden går så sinnsykt fort.

Jeg har fri i dag og har enda ikke stått opp. Jeg føler forsåvidt ikke jeg at jeg har kastet bort dagen, jeg våknet tidlig og har fått ordnet en del selv om jeg ikke har stått opp. Jeg har fått sendt unna noen mailer, sett nyeste episodene av Kardashians og Young & Hungry, og plutselig bestilt flybilletter til Oslo neste uke. Det ble litt spontant, men jeg har noe jeg må ordne i forbindelse med New York, så da blir det en dagstur til Oslo! Det gleder jeg meg til.

– Hva syns dere om “throwback-antrekket” ovenfor?

11 kommentarer

Siste innlegg