FLOWERS FOR FALL


Så, i dag jobbet jeg store deler av vakten på barn/herre-avdelingen, før jeg siste timen jobbet på dameavdelingen. Butikken har nemlig to etasjer, barn/herre oppe og dame nede. I løpet av de første to minuttene på dameavdelingen fant jeg dette skjørtet som hadde kommet i dag. Jeg kan ikke få sagt nok hvor perfekt det er til høsten! Jeg elsker blomsterplagg og jeg elsker at det er en trend som går inn i høsten også. Dette sier jeg ikke fordi jeg MÅ følge trender, men fordi når det er en trend, da er det jo masse av det i butikkene, og det er jo veldig greit når det er en trend man liker. Jeg gleder meg så mye til å bruke dette i høst, og kombinasjonen av burgunder og pastell-fargede blomster… Ja, jeg bare elsker det. Tenkte jeg kunne lage et innlegg en annen dag når det er greit vær ute, om ulike måter jeg ville stylet skjørtet på. Det er jo ikke alt man kan bruke til dette.

Skjørtet er fra Cubus og koster 149,-!

– Hva syns dere om skjørtet?

7 kommentarer

Siste innlegg