TYPICAL SUNDAY


Hei dere! Endelig litt “liv” på bloggen igjen, jeg endte opp med å ta en liten pause i noen dager. Jeg har slitt litt med motivasjonen for tiden og jeg har vært ganske stresset, så da trengte jeg rett og slett bare en liten pause. Men nå er jeg tilbake! Jeg har ikke så mye å oppdatere fra de siste dagene, jeg har bare vært på jobb og vært hjemme, og sett Make it or Break it med Sara. Det samme gamle, med andre ord. Jeg lengter også bare mer og mer etter New York, naturligvis. Jeg har brukt litt tid på Maps til å utforske nabolaget og se hva som er i nærheten av der vi skal bo, og det gjør jo meg bare enda mer gira. 43 dager igjen så er vi der!

I dag er planene, som dere ser ovenfor, absolutt ingenting. Såå deilig! Jeg liker at søndagene er sånn, så får jeg ladet opp og forberedt meg til en ny uke. Jeg kommer nok bare til å se litt på tv-serier og “vindusshoppe” på nettet. Det vil si se på klær og andre ting på nettet som jeg ikke har råd til fordi jeg prøver å spare alt jeg har for tiden, hehe. Litt selv-tortur, med andre ord.

– Hva er deres søndagsplaner?

7 kommentarer

Siste innlegg