MINT GREEN


Tee Cubus
Skjørt Flattop, Urban
Sko Shoeday


Tror ikke jeg har vist dere dette skjørtet før? Det kjøpte jeg i Oslo for én måned siden og jeg eeelsker det! Fargen og stoffet er perfekt, det er så behagelig på. Egentlig rart jeg ikke har vist det tidligere, for jeg har brukt det ganske mye. Vel, nå fikk dere hvertfall se det! Urban har jo så mye kult og nå til høsten kommer butikken endelig til Ålesund. Det blir sikkert ikke før jeg har dratt, men den står jo her når jeg kommer tilbake hvertfall, hehe.

I dag var jeg ferdig på jobb klokken 5, elsker tidligvakter! Eller, jeg elsker de når jeg er ferdig, ikke når jeg må stå opp tidlig… Syns det er mye bedre å ha tid igjen på slutten av dagen, enn å måtte gå og “vente” på å begynne på jobb. I morgen har jeg som sagt friii, så vi får se hva den dagen bringer.

– Hva syns dere om antrekket?

19 kommentarer

Siste innlegg