OUTFIT RECAP



Wow, dette har vært en grå mandag! Ikke blåmandag, men bare en grå mandag. Det har nemlig pøset ned noe så sinnsykt i perioder, det vil si hver gang jeg har planlagt å gjøre noe. Jeg har jo hatt fri i dag, så jeg tenkte jeg kunne benytte sjansen til å ta mange bilder ute og forberede innlegg osv, og det er greit nok når det er småregn, men ikke når man blir våt med en gang man går ut døren. Og så tenkte Sara og jeg å ta oss en fjelltur, men den lille tiden det tok henne å komme seg hit, gjorde at regnet kom oss i forveien. Da ble det heller sofaen med Make it or Break it på skjermen. Det var helt greit det også. I dag har jeg med andre ord ikke vært ute av døren, med unntak av en tur på butikken, der det ironisk nok begynte å pøse ned med en gang jeg gikk ut døren. Jaja, what can you do? Værmeldingen for resten av uken ser heldigvis ikke like ille ut, så vi håper på greit vær når jeg har fri igjen på onsdag, da må jeg benytte meg av det.

Vel, for å komme til poenget med innlegget: Ovenfor er antrekkene jeg har lagt ut i løpet av sommeren som har gått. Ikke så altfor mange antrekk, men det er nok et resultat av mye jobbing og ikke alltid energi nok til å ta bilder av meg selv. Det neste året ser jeg for meg blir bedre på antrekksfronten, da er jeg jo i en veldig inspirerende by, pluss at jeg kommer til å kjøpe meg et mindre kamera som jeg kan ta med overalt. Høres det bra ut?

– Hvilket antrekk likte dere best?

4 kommentarer

Siste innlegg