BLACK AND WHITE BUYS


Jeg har veldig lenge siklet etter en fin, hvit bukse, men har vært så usikker fordi jeg føler det viser ALT, haha. Dere skjønner hva jeg mener? Men den siste tiden har jeg sett flere og flere med det, og det er jo SÅ fint, så da jeg fant denne på Bikbok til 99,- måtte jeg bare slå til. Nå må jeg bare passe på å ikke bruke den hvis jeg spiser eller noe sånt, for da kan jeg garantere at jeg kommer til å rote på den, haha. Jeg kjøpte også denne svarte toppen ovenfor til 29,-! Det er en kjempesøt tubetopp som er umulig å ta bilde av uten å ha den på, haha. Men jeg tenker å ha på meg det ovenfor i morgen, så da skal jeg få tatt noen antrekksbilder sånn at dere kan få se plaggene på. Gleeeder meg til å bruke plaggene, hihi.

– Hva syns dere om hvite bukser?

5 kommentarer
    1. Useriøs og skravlete: Hehe ja det var det da… Får se hvordan det går med meg haha, også en av grunnene til at jeg ikke vil betale så altfor mye, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg