FRISK START PÅ UKEN



Dette var utsikten min i dag tidlig, virkelig en frisk start på uken! Har en liten fjelltopp i området som er en perfekt tur. Går opp og jogger ned igjen, virkelig en god treningsøkt. Og så er jo utsikten på toppen virkelig motiverende! Tenker jeg bare må benytte meg av dette før fjell blir erstattet med skyskrapere.

Jeg har ikke så mye å skrive i dag, har jobbet noen timer i dag og det gikk veldig fort siden det var mye å gjøre. Elsker når det er sånn, det er jo mye bedre å være opptatt hele tiden, for da går tiden mye fortere og man føler virkelig man får gjort en skikkelig jobb. Nå har jeg bare ca én måned igjen av jobbing også, tiden går fort!

– Hva har dere gjort i dag?

2 kommentarer
    1. Så fin utsikt! Virker som en fin plass å gå tur!
      Helt enig når det gjelder jobb, bedre å ha mye å gjøre 🙂
      I dag har jeg sakt farvel til noen av mine venner som flytter til Trondheim og slappet av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg